تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

مشاوره روانشناسي | نحوه انتخاب روانشناس

هنگامي که احساسات يا مشکلاتي که خارج از کنترل شما به نظر مي رسد ، از مشاوره روانشناسي و از يک متخصص آموزش ديده و داراي مجوز براي کار استفاده مي کنيد ، اين نکات مي تواند به شما در انتخاب روان درمانگر و روانشناس آنلاين  جهت پاسخگويي به سوالاتتان ، مرتبط با مسئله و يا موضوع درمان شما کمک کند.

در دوره اي از زندگي ، هر يک از ما ممکن است احساس خستگي زيادي برما غلبه کند و براي حل مشکلات خود به کمک يک روان درمانگر نياز داشته باشيم. براساس موسسه ملي بهداشت روان ، بيش از 30 ميليون آمريکايي براي مقابله با احساسات و مشکلاتي که بيش از توان آنها به نظر مي رسد نياز به کمک دارند ، مشکلات در ازدواج يا رابطه ، وضعيت خانوادگي يا از دست دادن شغل ، مرگ يکي از عزيزان ، افسردگي ، استرس ، فرسودگي شغلي يا سو مصرف مواد که اين رويدادها و فشارهاي زندگي روزمره ممکن است گاهي اوقات به طور قابل توجهي ناتوان کننده باشد. گاهي اوقات براي رفع اين مشکلات و يا درمان نياز به کمک از يک متخصص آموزش ديده و داراي مجوز داريم. ، مشاوران  و روانشناسان به ميليون ها انسان در هر سني کمک مي کنند که زندگي سالم تر و شادتري داشته باشند.

اگر ...

شما احساس ناتواني و ناراحتي غرق کننده و طولاني مدت داريد و به نظر نمي رسد با وجود تلاش و کمک خانواده و دوستان مشکلات شما بهتر شود و انجام کارهاي روزمره براي شما دشوار است: به عنوان مثال ، نمي توانيد در کارها تمرکز کنيد و در نتيجه عملکرد شغلي شما آسيب مي بيند. شما بيش از حد نگران هستيد ، يا به عنوان مثال ، شما  از مواد مخدر استفاده مي کنيد يا بيش از حد بحث برانگيز و پرخاشگر مي شويد بايد با روانشناس و يا يک مشاوره روانشناسي تلفني کمک بگيريد

روانشناس کيست و روان درماني چيست؟

روانشناساني که در روان درماني و ساير اشکال درمان روانشناختي تخصص دارند که متخصصاني بسيار آموزش ديده با مهارت در زمينه هاي رفتار انسان ، ارزيابي سلامت روان ، تشخيص و درمان و تغيير رفتار هستند. روانشناسان با بيماران همکاري مي کنند تا احساسات و نگرش آنها را تغيير دهند و به آنها کمک کنند تا الگوهاي رفتاري سالم و موثرتري داشته باشند.

روانشناسان براي تغيير افکار ، عواطف و رفتارها از روش هاي معتبر علمي استفاده مي کنند. روان درماني يک تلاش مشترک بين يک فرد و يک روانشناس است که با ايجاد يک محيط حمايتي براي صحبت آزادانه و محرمانه درباره نگراني ها و احساسات فراهم مي کند. روانشناسان حفظ محرمانه بودن اطلاعات شما را بسيار مهم مي دانند.

 

هنگام انتخاب يک مشاور بايد به چه مواردي توجه کرد؟

پس از احراز صلاحيت روانشناس و يا مرکز مشاوره ، ميزان راحتي شخصي شما با آن روانشناس است مهم تلقي ميشود، يکي را انتخاب کنيد که با او راحت باشيد.

 

آيا مراجعه به روانشناس به من کمک مي کند؟

طبق يک خلاصه تحقيق از دانشکده پزشکي دانشگاه استنفورد ، برخي از انواع روان درماني مي تواند افسردگي ، اضطراب و علائم مربوط به آن مانند درد ، خستگي و حالت تهوع را به طور موثر کاهش دهد. تحقيقات به طور فزاينده اي از اين  که سلامت عاطفي و جسمي ارتباط تنگاتنگي دارند و ارتباط با يک روانشناس مي تواند سلامت کلي فرد را بهبود بخشد و کمک شاياني به فرد خواهد کرد.

 

شواهد قانع کننده اي وجود دارد که نشان مي دهد وضعيت اکثر افرادي که حداقل چندين جلسه با روانشناس دارند ، بسيار بهتر از افرادي است که مشکلات عاطفي دارند و تحت درمان نيستند. يک مطالعه بزرگ نشان داد که 50 درصد بيماران پس از هشت جلسه به طور محسوسي بهبود مي يابند ، در حالي که 80 درصد افراد تحت درمان در پايان شش ماه بهبود مي يابند.

چگونه درمان موثري داشته باشم؟

با شروع درمان ، بايد اهداف روشني را با روانشناس خود تعيين کنيد. شما ممکن است در تلاش باشيد تا بر احساس نااميدي مرتبط با افسردگي غلبه کنيد يا ترس را که زندگي روزمره شما را مختل مي کند کنترل کنيد. به ياد داشته باشيد ، رسيدن به اهداف خاص بيش از اهداف ديگر به زمان بيشتري نياز دارد. شما و روانشناس خود بايد تصميم بگيريد که به چه اندازه انتظار و شاهد پيشرفت باشيد.

ودر آخر روانشناس که به عنوان يک شخص ثالث آموزش ديده ، باتجربه و بي طرف عمل مي کند ، روانشناس همچنين با ايجاد مهارت هاي جديد و راهکارهاي حل مسئله براي مقابله با مشکلي که با آن روبرو است ، به افراد کمک خواهند کرد.

روانشناس تلاش خواهد کرد تا به افراد کمک کند تا آينده مثبت تري را ببيند و تفکر منفي را که همراه با افسردگي، خشم ،استرس است را کاهش دهد.

جهت ارتباط با مشاورين مرکز مشاوره آنلاين گپچه با ما در ارتباط باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,روانشناسی,نحوه,انتخاب,روانشناس, نویسنده : sam askpapers بازدید : 122 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:12

مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن

82jd_f1.jpg

ضدعفوني کننده مواد ضد باکتري هستند که براي از بين بردن ميکروارگانيسم هايي چون باکتري‌ها، ويروس‌ها، قارچ‌ها، اسپور باکتري‌ها و جلوگيري از رشد آن ها در سطح پوست دست و بدن مورد استفاده قرار مي گيرند. ضدعفوني کننده ها از بروز عفونت، پوسيدگي و گندخوني جلوگيري کرده و در پيشگيري از ابتلا به بيماري ها به ويژه بيماري هاي مسري مفيد و موثر هستند. در ادامه اين مطلب قصد داريم چند نمونه از مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن را معرفي و بررسي نماييم.

اوژنول

اوژنول ماده فراري است که از در گياهاني چون گل ميخک، دارچين و برگ هاي خليج وجود دارد. اين ماده بيشتر در اندوزي، ماداگاسکار و هند سافت شده و از جوانه ها و برگ هاي اووژنيا گرفته مي شود. اوژنول در حقيقت روغن زرد رنگي است که بوي تندي داشته و يک اسيد ضعيف محسوب مي شود که در حلال هاي آلي محلول است. اين ماده کاربردي بوده و مي توان گفت خريد اوژنول مزيت هاي زيادي دارد. از جمله خاصيت هاي اين ماده مي توان به ضد التهابي بودن آن اشاره کرد. همچنين اوژانول يک آنتي اکسيدان با خواص ضد تب، ضد قارچي و ضد درد است که استفاده از آن به ويژه براي دندان درد توصيه شده است. از اوژنول به عنوان ماده ضدعفوني کننده نيز استفاده مي شود. اين ماده خواص دارويي بي شماري داشته و مي توان از آن به عنوان ماده بيهوشي و آنتي سپتيک و بي‌ حسي موضعي نيز استفاده کرد. خاصيت ضد ميکروبي، ضد سرطان بودن، محافظت در برابر نورون، بازده کاهش چربي خون و اثرات ضد ديابتي اين ماده تنها بخشي از فوايد اين ماده با ارزش است. اوژنول علاوه بر داروسازي، در کشاورزي (سموم دفع آفات)، صنايع غذايي (طعم دهنده)، محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت از پوست و ... نيز به کار گرفته مي شود. البته اين نکته را نيز بايد در نظر داشته باشيد که اگر دوز اين ماده از حد مشخصي بيشتر شود مي تواند سمي باشد.

کراس پويدون

يکي ديگر از مواد ضدعفوني کننده پوست و بدن، کراس پويدون نام دارد. اين ماده هموپليمر غيريوني و نامحلول در آب است که داراي سه درجه بندي مختلف XL-10، XL و INF-10 مي باشد؛ کراس پويدون پودر سفيد يا زرد رنگي است که فاقد رطوبت و بدون بو بوده يا بوي کمي دارد و به دليل انعطاف پذيري بالا امکان ترکيب شدن با پلي‌فنول‌ها، اسيد کربوکسيليک و ساير ترکيبات با وزن مولکولي کم را دارد. اين ماده نيز کاربردهاي متعددي دارد و به همين جهت افراد زيادي به سراغ خريد کراس پويدون رفته و از اين ماده براي موارد مختلف استفاده مي کنند. اين ماده در پوشش دهنده ها و قرص ها به عنوان عامل تجزيه و بازدارنده خوردگي استفاده مي شود؛ همچنين مي توان از آن در ساخت و توليد بسياري از کالا استفاده کرد. يکي از کاربردهاي مهم ديگر کراس پويدون استفاده از آن در توليد مواد ضدعفوني کننده دست و بدن است.

بنزالکونيوم کلرايد

يکي از نمک هاي آلي که کاربرد گسترده اي در مواد ضدعفوني کننده و محصولات شست و شوي دست و صورت دارد، بنزالکونيوم کلرايد مي باشد. اين ماده در گروه شوينده هاي کاتيوني آمونيوم کواترنر قرار داشته و به عنوان ماده اوليه توليد محصولات ضدعفوني کننده، محصولات مراقبت هاي شخصي، دهانشويه هاي خوراکي، انواع شامپوها، محصولات آرايشي و بهداشتي، مواد دارويي و صنعتي به کار مي رود. بنزالکونيوم کلرايد يک نگهدارنده فعال ضد ميکروبي است که در محلول هاي چشم و اسپري هاي بيني، کرم‌ هاي ضدعفوني‌کننده و پمادهاي ضد خارش نيز کاربرد دارد. از مزيت هاي ضدعفوني کننده هاي بر پايه بنزالکونيوم کلرايد اين است که ماندگاري بالاتري داشته، به پوست دست آسيبي وارد نمي کنند و لکه اي بر روي لباس ها باقي نمي گذارند. اين ماده در متالورژي، کشاورزي و ساخت منسوجات و رنگ ها نيز به کار مي رود. يکي از شرکت هاي فعال در زمينه واردات محصولات شيميايي و مواد اوليه، شرکت پيشگامان شيمي نام دارد. شما مي توانيد جهت خريد بنزالکونيوم کلرايد به سايت اين شرکت مراجعه کنيد.

کلرهگزيدين

کلرهگزيدين يک عامل ضدعفوني‌کننده و ضد باکتري است که کاربردهاي فراواني دارد و خريد کلرهگزيدين نيز به همين دليل مي تواند مفيد واقع شود. اين ماده ميزان باکتري دهان را کاهش داده و موجب کاهش تورم و قرمزي لثه ها و جلوگيري از خون ريزي لثه مي شود. از کلرهگزيدين به منظور ضدعفوني کردن پوست پيش از جراحي و همچنين استريل کردن ابزارهاي جراحي استفاده مي شود. همچنين اين ماده در جرم گيري و جلوگيري از پوسيدگي دندان ها، ، جلوگيري از پلاک هاي دنداني، معالجه عفونت هاي مخمري دهان و بهبود زخم هاي آفتي، درمان ژنژويت، درمان استنوماتيت، درمان عفونت‌ هاي لوزه،  تميز کردن زخم‌ ها و جلوگيري از انسداد لوله هاي سوند ادراري کاربرد دارد. شما مي توانيد روزانه دو بار (بعد از صبحانه و قبل از خواب)، پس از مسواک زدن دندان ها از دهانشويه کلرهگزيدين گلوکونات استفاده کرده و تاثيرات فوق العاده آن بر سلامت دهان و دندان خود را مشاهده کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : مواد,ضدعفونی,کننده,پوست,و,بدن, نویسنده : sam askpapers بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:22

Unlocking the Secrets of Interior Design

Books, the web, television, radio... with all of the interior design advice that's out there, you'd be forgiven for thinking that you just need a degree in design so as to make a lovely interior for your home. But nothing may be farther from the reality. Interior design is more about inspiration, creativity and fun. In fact, interior design is one amongst the sole aspects of home-building where you'll be able to really let your wildest fantasies become.
Your house is a mirrored image of yourself: we all change as we age, so it's natural that your idea of interior design will change, too. One among the beauties of interior design is that it is a moveable feast: a bold, striking interior with radical design features might appeal to you once you are in your twenties, but you will feel differently about design when you're in your thirties or forties. Your life circumstances may have changed - you will have married, for instance, otherwise you may have children - and this may certainly have an effect on the way during which you decide on to style your home's interior.
The first step is knowing your interior. Whether you would like to re-design an area, a floor or maybe a full house, it is important to grasp what the space are used for, and who are going to be using it. A lounge or bedroom is ruined by the incorrect design style, so make your design project easier by deciding up-front how you plan to use your interior.
The next step is to think about who are using the space. What form of person are they? Your interior design should take their age, character and occupation into consideration. A bright, vibrant design might not be suitable for a studious or serious person, for instance. And a muted interior will suppress an artless spirit or free thinker. Make it a rule to style your interior round the inhabitants.
With your design foundation in situ, it is time to begin choosing your colour palette. Aim to incorporate 2 - 4 colours or shades: it'll be far flattering to your interior than one colour. And do not be afraid to contrast: bright reds and blues look stunning against a contemporary white interior, for instance, whereas tranquil greens and turquoises will add warmth to an old-fashioned, beamed interior. Be bold: try painting a 'feature wall' during a single colour, and contrast that with interesting accessories... it's an inteal design trick which will really bring an area to life.
As any interior design expert knows, it is the finishing touches that may make all the difference. An oversized cushion with an ethnic design; an extended table made of a reclaimed railway sleeper; a fire stuffed with candles... little touches of design brilliance which will bring your interior to life.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : Unlocking,the,Secrets,of,Interior,Design, نویسنده : sam askpapers بازدید : 179 تاريخ : دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت: 6:33

پويان مختاري کيست و چگونه پولدار شده است؟

اين روز ها تقريبا همه ما به نحوي با فضاي مجازي در ارتباط هستيم و افراد مختلفي را که به واسطه ي اين فضا معروف شده اند را مي بينيم و پيگير کارهايشان مي شويم. يکي از اين افراد پويان مختاري مي باشد که اخيرا مورد توجه اکثر کاربران اينستاگرام قرار گرفته است.

و دليل اين امر حاشيه هاي او با نيلي افشار در اينستاگرام و سايت شرط بندي حضرات مي باشد که مديريت آن برعهده پويان مختاري است.

در اين مقاله راجع به او و زندگي او توضيحاتي خواهيم داد تا کنجکاوي بسياري از شما ها در اين مورد رفع شود. البته اگر هنوز از طريق فضاي مجازي از همه ي مسائل باخبر نشده باشيد.

 

بيوگرافي پويان مختاري

پويان مختاري در 8 مهر ماه 1369 در شهرستان ايذه متولد شده است خواننده و تقريبا يک خواننده بختياري است که اکثرا هم به زبان و لهجه ي شيرين ايل و خاندان خود موسيقي مي سازد. او فارغ‌التحصيل دانشگاه صنعتي اهواز است که تحصيلات خود را تا مقطع فوق ديپلم ادامه داده است.

پويان موسيقي را از يک بيت 40 ثانيه اي « تا صحو اي بو اوفتيم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد.

پويان مدعي بود که اين آهنگ به خواست خودش منتشر نشده بود اما دست به دست شدن ان و مورد استقبال گرفتن همين شعر کوتاه باعث شد که او اين کار را ادامه دهد.

پويان مختاري در مورد خانواده اش هميشه صحبت مي کند اما در بين صحبت هايش هيچ بحثي از پدرش نبوده و به گفته خودش مادرش در ترکيه زندگي مي‌کند.

فرزند اول خانواده اش مي باشد و يک برادر کوچکتر از خودش به نام پدرام دارد که او نيز در فضاي مجازي به واسطه پويان معرفي شده و شهرت خوبي را بدست آورده است.

همچنين او يک خواهر کوچک تر از خودش به اسم نيکيتا دارد، که آنها نيز در ايران زندگي‌نمي‌کنند و در حال حاضر هردو ساکن ترکيه مي باشند. به تازگي پدرام برادر او نيز وارد رابطه اي با يک دختر رقصنده به نام نازنين شده است که ويديو هاي مشترکي با او در پيج شخصي خودش و او منتشر مي کند.

 

شروع فعاليت هاي موسيقي پويان مختاري

پويان مختاري آغاز فعاليت موسيقي خود را با سبک پاپ‌کرد و بعد از اينکه آهنگ هايش مورد استقبال مردم به خصوص بختياري هاي عزيز کشورمان قرار گرفت در کارهاي بعدي خود سبک رپ را نيز به موسيقي اش اضافه کرد . دليل اينکه بعضي از موزيک هايش به زبان بختياري است ، گفته است که دوست دارد فرهنگ و زبان بختياري را جا بيندازد و کل دنيا را با اين فرهنگ آشنا کند.

تلفيق سبک هاي مختلف در موزيک هايش باعث شده است که در هنرش با خواننده هاي ديگر تفاوت داشته باشد و طرفداران خاص زيادي را از آن خود کند.

او زماني که راجع به سبک موزيک خود صحبت مي کند مي گويد : سبکي که من مي خوانم را نه مي توان رپ ناميد و نه پاپ، نميدانم چه عنواني را بايد روي آن گذاشت اما استايل و استانداردهاي رپ و پاپ متفاوت است.

داراب افسر بختياري شاعر بنام بختياري اشعاري با ريتم ضرب دارد که مي توانم بگويم از او الهام‌گرفته ام.

 

بازداشت و دستگيري هاي پويان مختاري

از اولين کساني که خبر هاي بازداشت او را منتشر کرده است آرمين راد هکر معروف‌مي باشد.

اخيرا ادعا شده است علت دستگيري آنها مربوط به سايت شرط بندي و پولشويي از آن طريق مي باشد که توسط پليس اينترپل در اسپانيا بازداشت و راهي زندان شد که بعد از گذشت چهل روز و بعد از ادعاهاي مختلف راجع به بازداشت او آزاد شد و به زندگي عادي خود بازگشت.

البته پويان مختاري بي خبر از اين موضوع در ابتدا به خاطر نقض قوانين محدوديت معاشرت مربوط به کرونا در اسپانيا دستگير شده و و بعد از بررسي گذرنامه ايراني او مشخص شده که در ليست افراد تحت تعقيب اينترپل قرار دارد.

آرمين راد همچنين با انتشار فيلم هاي ‌مختلف خبر از احتمال بازداشت ساير افراد هم داد و به طور کلي هيچ‌نظر‌خوبي دراين زمينه راجع به افرادي که داراي سايت هاي شرط بندي هستند ندارد او در  اين زمينه فعاليت مي کنند.

و رهبر باند سايت هاي شرط بندي فردي به نام مونتيگو مي‌باشد که افراد مختلف را هدايت مي کنند و اکثر فيلم هاي آن ها ساختگي و با هدف کسب فالوور و افزايش درآمد سايت شرط بندي مي باشد.

يکي از کساني که توانست با استفاده از اينستاگرام به شهرت و درامد بالا برسد پويان مختاري مي باشد که با استفاده از تبليغات و ايجاد پيج شخصي در شبکه هاي اجتماعي خصوصا اينستا موفق شد که بسيار معروف شود. و البته که علاوه بر تبليغات پيجش ثروت زيادي از طريق سايت شرط بندي خودش به نام حضرات دارد.

همسر پويان مختاري نيلي افشار مي باشد که در کل اين مسير او را همراهي کرده است و او نيز در پيج اصلي خود فالوور زيادي را جذب کرده است و از اين طريق تبليغات مختلفي را انجام مي دهد و همه را دعوت به سايت شرط بندي به اصطلاح مطمئن پوبان مختاري مي کند.

نام سايت شرط بندي او سايت حضرات است که به واسطه تبليغات زياد او در اينستاگرام طرفدارن زيادي دارد و امکانات مختلفي را در اختيار کاربران قرار مي دهد . البته اخيرا گزارشاتي راجع به فيشينگ سايت حضرات از طريق درگاه پرداخت مستقيم سايت ارائه شده است که امنيت سايت را خدشه دار کرده است.

 

مهاجرت پويان مختاري به ترکيه

پويان در بهار سال 1397 بر خلاف ميل باطنيش به ترکيه مهاجرت کرد و ديگر به ايران بازنگشت. پويان در مورد مهاجرتش در صفحه اينستاگرام خود نوشت: هيچوقت دوست نداشتم ايران را ترک کنم و تمام تلاشم را کردم بمانم اما نشد پس زمان خداحافظي است.

پويان با اينکه توسط موسيقي اش در ايران مشهور شده بود اما مجبور به مهاجرت شد و بعد از مهاجرت به ترکيه مانند بسياري از افراد ديگر، شروع به راه اندازي سايت هاي شرط بندي ورزشي کرد که بسيار هم در اين کار موفق شد و از طريق راه اندازي سايت حضرات به در آمد فوق العاده خوبي رسيد و در حال حاضر هم زندگي عالي او و همسرش را مشاهده مي کنيد.

منبع : dailys

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پویان,مختاری,کیست,و,چگونه,پولدار,شده,است؟, نویسنده : sam askpapers بازدید : 160 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 2:24

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : sam askpapers بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 5:52

Unlocking the Secrets of Interior Design

Books, the web, television, radio... with all of the interior design advice that's out there, you'd be forgiven for thinking that you just need a degree in design so as to make a lovely interior for your home. But nothing may be farther from the reality. Interior design is more about inspiration, creativity and fun. In fact, interior design is one amongst the sole aspects of home-building where you'll be able to really let your wildest fantasies become.
Your house is a mirrored image of yourself: we all change as we age, so it's natural that your idea of interior design will change, too. One among the beauties of interior design is that it is a moveable feast: a bold, striking interior with radical design features might appeal to you once you are in your twenties, but you will feel differently about design when you're in your thirties or forties. Your life circumstances may have changed - you will have married, for instance, otherwise you may have children - and this may certainly have an effect on the way during which you decide on to style your home's interior.
The first step is knowing your interior. Whether you would like to re-design an area, a floor or maybe a full house, it is important to grasp what the space are used for, and who are going to be using it. A lounge or bedroom is ruined by the incorrect design style, so make your design project easier by deciding up-front how you plan to use your interior.
The next step is to think about who are using the space. What form of person are they? Your interior design should take their age, character and occupation into consideration. A bright, vibrant design might not be suitable for a studious or serious person, for instance. And a muted interior will suppress an artless spirit or free thinker. Make it a rule to style your interior round the inhabitants.
With your design foundation in situ, it is time to begin choosing your colour palette. Aim to incorporate 2 - 4 colours or shades: it'll be far flattering to your interior than one colour. And do not be afraid to contrast: bright reds and blues look stunning against a contemporary white interior, for instance, whereas tranquil greens and turquoises will add warmth to an old-fashioned, beamed interior. Be bold: try painting a 'feature wall' during a single colour, and contrast that with interesting accessories... it's an inteal design trick which will really bring an area to life.
As any interior design expert knows, it is the finishing touches that may make all the difference. An oversized cushion with an ethnic design; an extended table made of a reclaimed railway sleeper; a fire stuffed with candles... little touches of design brilliance which will bring your interior to life.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : Unlocking,the,Secrets,of,Interior,Design, نویسنده : sam askpapers بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 20:35

درمان اختلال پانيک و گذرهراسي (با فنون شناختي رفتاري ذهن آگاهي و پذيرش و تعهد درماني)

مولفين: دکتر شهربانو قهاري - دکتر فاطمه زرگر - دکتر حميدرضا احمدخاني‌ها

 

---------------------------------------------------------------------

فهرست مطالب:

  • مقدمه مولفان

  • فصل اول: اضطراب، حمله پانيک و گذرهراسي

  • فصل دوم: مدل‌هاي آسيب‌شناسي و درماني

  • فصل سوم: سنجش و ارزيابي اختلال پانيک و هراس‌ها

  • فصل چهارم: فنون رفتاري

  • فصل پنجم: فنون شناختي

  • فصل ششم: فنون ذهن آگاهي در درمان اختلال پانيک

  • فصل هفتم: رويکرد پذيرش و تعهد درماني

  • فصل نهم: پيشگيري از عود

  • پيوست‌ها

  • منابع

  • موضوع‌نما 

  • واژه‌نما

---------------------------------------------------------------------

درباره کتاب:
حمله‌ي پانيک يکي از شايع‌ترين مشکلات روان‌پزشکي در سنين مختلف است که در صورت عدم مداخله به اختلال پانيک تبديل شده و مزمن مي‌شود. اختلال پانيک همچنين در صورت درمان نشدن مي‌تواند با افسردگي همراه شده و روند درمان را پيچيده کند. گذرهراسي به عنوان يکي از انواع هراس‌ها نيز اغلب با اختلال پانيک همراه است که لازم است در درمان اختلال پانيک به اين مهم توجه شود. در اين راهنماي درماني فنون و مهارت‌هاي شناختي رفتاري، پذيرش و تعهد درماني و ذهن‌آگاهي در درمان اختلال پانيک و گذرهراسي معرفي شده است که مي‌تواند راهگشاي درمانگران و بيماران باشد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درمان,اختلال,پانیک,و,گذرهراسی, نویسنده : sam askpapers بازدید : 144 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 12:38

لینک دوستان

خبرنامه